Okul ve Kurs Merkezimize Branş Öğretmeni Alınacaktır.

TAKTİK EĞİTİM KURUMLARI
 İzmir


İş Tanımı :

Konusunda deneyimli Branş Öğretmeni,
Aranan Nitelikler
Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun,
Formasyon sahibi,
Eğitim teknolojilerine hakim,
İletişim becerileri kuvvetli,
Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek,
Öğretmen aramaktayız.




 Özet Bilgiler ;

Pozisyon: Öğretmen
Benzer Pozisyonlar ;Almanca Öğretmeni , Anaokulu Öğretmeni , Anasınıfı Öğretmeni , Beden Eğitimi Öğretmeni , Beden Eğitimi ve Spor Öğretmeni

Sektör  :Eğitim
Kategori:Eğitim
Çalışma Şekli:Tam zamanlı
Pozisyon Seviyesi:Uzman
Çalışma Yeri :İzmir
Deneyim 0-25 yıl
İlk Yayınlama Tarihi 02.05.2019
Güncelleme Tarihi 02.05.2019
Son Başvuru Tarihi 01.07.2019

Başvuru linki : https://www.yenibiris.com/taktik-egitim-kurumlari/okul-ve-kurs-merkezimize-brans-ogretmeni-alinacaktir-is-ilani/855361